Politică de Confidențialitate
- Informații valabile începând cu data de 31.07.2024.
- Ultima actualizare: 06.08.2024
Această politică de confidențialitate descrie modul în care Partidul Liga Acțiunii Naționale (P.L.A.N.) colectează, utilizează și protejează datele cu caracter personal ale utilizatorilor care vizitează site-ul silviupredoiu.ro
Respectăm confidențialitatea utilizatorilor noștri și ne angajăm să protejăm informațiile personale pe care le colectăm. Prin utilizarea acestui site, sunteți de acord cu practicile descrise în această politică de confidențialitate.
Scopul acesteia este vă explice ce date prelucrăm (colectăm, utilizăm, partajăm), de ce le prelucrăm, în ce modalitate le prelucrăm, drepturile dumneavoastră în temeiul GDPR și modalitatea în care vă puteți exercita aceste drepturi. În colectarea acestor informații noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm aceste informații.
Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale vă aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a vă informa în conformitate cu prevederile legale. Nu luăm decizii exclusiv automate cu impact semnificativ asupra dvs.
Cuprins
- Cine suntem noi
- Cine sunteți dvs.
- Angajamentul nostru
- Definiții
- Ce date cu caracter personal prelucrăm; scopuri; temeiuri legale
- Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.
- Durata stocării datelor dvs.
- Securitatea datelor
- Drepturile dvs. asupra datelor personale
- Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
Cine suntem noi
Operatorul de date, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 2016/679 și al Legii nr. 190/2018 este P.L.A.N., partid politic cu sediul în Bucuresti, bulevardul Ion Mihalache, numar 65, corp A, parter, apartament 1, sector 1, înregistrat în registrul partidelor politice din România cu numărul 278.
Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, pentru obținerea unor detalii suplimentare privind modul în care prelucrăm datele cu caracter personal sau pentru a vă exercita oricare dintre drepturi, ne puteți contacta la adresa de mai sus sau accesând formularul de contact din cadrul secțiunii Contact de pe site.
Cine sunteți dvs.
Potrivit legislației, dvs., persoana fizică membru de partid, simpatizant, susținător, votant, alegător, donator, vizitator al site-ului sau persoană aflată într-o relație de orice fel cu noi, sunteți o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a vă permite să vă exercitați cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita exercitarea drepturilor.
Angajamentul nostru
Protecția informațiilor dvs. personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:
-
Legalitate, echitate și transparență
Prelucrăm datele dvs. legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar dvs. sunteți informat corespunzător. -
Controlul vă aparține
În limitele legii, vă oferim posibilitatea de a examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ați împărtășit cu noi și de a vă exercita celelalte drepturi. -
Integritatea datelor și limitarea scopului
Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate. -
Securitate
Am implementat măsuri rezonabile de securitatea prelucrării datelor cu caracter personal, astfel încât să vă protejăm cât mai bine informațiile personale. Cu toate acestea, rețineți faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.
Definiții
„GDPR”, „RGPD” sau „Regulamentul” înseamnă REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
„Persoană vizată” reprezintă orice persoană fizică identificată sau identificabilă ale cărei date sunt prelucrate de către noi în calitate de operator, ca de exemplu clienți, potențiali clienți sau vizitatori ai site-ului.
„Prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;
„Consimțământ” înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
„Date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Ceilalți termeni utilizați în prezentul document au înțelesul conferit de GDPR și celelalte prevederi legale aplicabile.
Ce date cu caracter personal prelucrăm; scopuri; temeiuri legale
- Când vizitați website-ul nostru
Informații despre log-ul serverului Web
Utilizăm un server al unei părți terțe pentru a găzdui site-ul nostru web, respectiv datahost.ro, a cărui politică de confidențialitate este disponibilă aici.
Datahost colectează și stochează log-urile serverului pentru a asigura securitatea rețelei IT. Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, previzionarea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.
Dacă nu investigăm o activitate criminală suspectă sau potențială noi nu facem și nici nu permitem furnizorului nostru să facă orice încercare de a vă identifica pe baza informațiilor colectate prin log-urile serverului.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.
Cookie-uri și alte tehnologii similare
Cookie-urile sunt fișiere de date care sunt transmise de pe un site web către un browser pentru a înregistra informații despre utilizatori în diferite scopuri.
Site-ul nostru silviupredoiu.ro folosește cookie-uri și alte tehnologii similare (în continuare „cookie-uri”).
Utilizăm cookie-uri esențiale, funcționale și analitice.
Pentru informații suplimentare despre utilizarea cookie-urilor consultați politica noastră privind cookie-urile, care este disponibilă pe pagina Cookies.
Puteți respinge unele sau toate cookie-urile pe care le utilizăm pe website-ul nostru prin modificarea setărilor browserului dvs. sau puteți dezactiva cookie-urile non-esențiale utilizând instrumentul nostru de control al cookie-urilor, însă prin respingerea lor puteți afecta funcționarea website-ului sau unor caracterisitici ale website-ului. Pentru informații suplimentare despre modulele cookie, inclusiv despre modificarea setărilor browserului dvs., vizitați All About Cookies | Online Privacy and Digital Security sau consultați politica noastră privind cookie-urile.
- Când ne contactați
E-mail
Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
Transferarea și stocarea informațiilor dvs.
Utilizăm un furnizor de e-mail terț pentru a stoca e-mail-urile pe care ni le trimiteți. Furnizorul nostru de e-mail este datahost.ro. Politica de confidențialitate a acestuia este disponibilă aici.
E-mail-urile pe care ni le trimiteți vor fi stocate în interiorul Spațiului Economic European.
Formular de contact
Când ne contactați utilizând formularul de contact, colectăm: nume și prenume și adresa de e-mail. De asemenea, colectăm orice alte informații pe care ni le furnizați atunci când completați formularul de contact.
Dacă nu furnizați informațiile obligatorii cerute de formularul de contact, nu veți putea trimite formularul de contact și nu vom primi solicitarea dvs.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru a păstra evidența corespondenței.
Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Mesajele pe care ni le transmiteți prin intermediul formularului nostru de contact vor fi stocate în interiorul Spațiului Economic European, pe serverul furnizorului de hosting. Partenerul nostru furnizor de servicii de hosting este datahost.ro Politica sa de confidențialitate este disponibilă aici.
Telefon
Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi.
Noi nu înregistrăm apelurile telefonice.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate de către furnizorul nostru de servicii telefonice, Vodafone România. Politica de confidențialitate este disponibilă aici
Poșta
Dacă ne contactați prin poștă, vom colecta toate informațiile pe care ni le furnizați în orice comunicări poștale pe care ni le trimiteți.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)/
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
- Când interacționați cu website-ul nostru
Informații colectate când completați formularul pentru voluntariat
Când completați formularul pentru voluntariat, colectăm următoarele informații: nume și prenume, adresa de e-mail, număr de telefon și localitate de reședință. . De asemenea, colectăm orice alte informații pe care ni le furnizați atunci când completați formularul.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: completarea formularului pentru voluntariat este necesară pentru a deveni membru voluntar.
Transferul și stocarea datelor dvs.
Informațiile pe care ni le furnizați prin intermediul formularului pentru voluntariat vor fi stocate pe server-ul furnizorului de servicii de hosting. Politica de confidențialitate este disponibilă aici
Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.
- Dezvăluirea datelor dvs. furnizorilor de servicii
Putem dezvălui datele dvs., respectând legea aplicabilă, terților ce ne furnizează servicii necesare pentru a ne derula activitatea sau pentru a ne ajuta să desfășurăm activitatea.
Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele dvs. să fie protejate. În aceste situații, ne vom asigura că orice transfer este legitim conform legislației.
De exemplu, am putea furniza datele dvs. către unele companii, precum furnizorii de servicii IT (cloud, hosting), telecomunicații, e-mail, dezvoltatorii site-ului web, platforme mass-media, rețele de socializare. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele dvs. să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm și conform standardelor de securitate.
Furnizorii noștri de servicii sunt localizați în Spațiul Economic European. Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau contactarea noastră.
- Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe
Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți, cum ar fi Google, în anumite circumstanțe:
– Google colectează informații prin utilizarea Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri (îmbunătățirea serviciilor Google Analytics).
Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă.
Pentru a afla mai multe despre ce informații utilizează Googl și modul în care utilizează aceste informații, puteți accesa pagina: How Google uses information from sites or apps that use our services – Privacy & Terms – Google
- Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale
Indicarea unor posibile acte criminale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă
Dacă supectăm că a avut loc un comportament criminal sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.
În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.
Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și altor cerințe legale
Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.
Durata stocării datelor dvs.
Stocăm datele dvs. cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea relațiilor sau de la ultima interacțiune cu noi.
Deoarece aceste necesități pot varia în funcție de tipurile de date diferite din contextul activităților desfășurate, perioadele reale de retenție pot varia semnificativ.
Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retenție cuprind:
- Perioadele minime de păstrare prevăzute de lege.
- Scopul pentru care au fost furnizate sau obținute datele cu caracter personal.
- Interesele noastre legitime.
- În cazul persoanelor vizate – vizitatori site, durata păstrării datelor personale este asigurată de informațiile de tip cookies menționate în Politica cookies.
- În cazul persoanelor vizate – voluntari, durata de păstrare a datelor personale este de 2 ani după încetarea relațiilor.
- Perioada pentru care dvs. v-ați exprimat consimțământul sau până când vă exprimați intenția într-una din modalitățile prevăzute în prezenta politică de a nu mai păstra datele cu caracter personal furnizate.
Securitatea datelor
Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja persoanele vizate ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizată ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă.
Am implementat măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal, cum ar fi:
- Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale, pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.
- Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această Politică.
- Restrângerea accesului la date. Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar.
- Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea datelor, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor (utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta orice informație transmisă/primită). De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite. Totuși, niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură și de neatins.
- Asigurarea exactității datelor dvs. Câteodată este posibil să vă cerem să confirmați exactitatea sau actualitatea datelor dvs. pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.
Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințați, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente/breșe de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal în cel mai scurt timp posibil.
Drepturile dvs. asupra datelor personale
Drepturile dvs. conform Regulamentului GDPR sunt următoarele
- Dreptul de a fi informat se referă la obligația noastră de a vă furniza informații corecte cu privire la prelucrarea datelor, în ceea ce privește modul în care sunt utilizate datele dumneavoastră cu caracter personal.
- Dreptul de acces înseamnă că aveți dreptul de a obține din partea noastră o confirmare că vă prelucrăm sau nu date cu caracter personal, iar dacă da, vă oferim accesul la aceste date, precum și informații despre cum sunt prelucrate.
- Dreptul la portabilitate se referă la faptul că puteți primi datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și transmiterea acestor date altui operator.
- Dreptul la opoziție vizeaza dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale atunci când aceasta deservește un interes public ori un interes legitim al nostru.
- Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor personale inexacte.
- Dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat înseamnă că aveți dreptul să vă ștergem datele colectate fără întârzieri nejustificate, în oricare din următoarele situații: nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, retragerea consimțământului, opunerea la prelucrare, colectarea ilegală, ștergerea pentru respectarea unei obligații legale sau colectarea făcută cu oferirea de servicii ale societății informaționale.
- Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat dacă se contestă exactitatea datelor pe o anumită perioadă, suficientă pentru verificarea datelor, dacă prelucrarea este ilegală dar nu se dorește ștergerea datelor, doar restricționarea, în cazul în care nu mai avem nevoie de datele personale în vederea prelucrării, însă ni le solicitați pentru apărarea unui drept în instanță sau dacă v-ați opus prelucrării.
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri.
- Dreptul de a vă retrage consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. în orice moment în care ne bazăm pe consimțământul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informații. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dvs. pe baza consimțământului dvs. înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.
- Dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea drepturilor și intereselor dvs.
- Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere.
Nume
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresa
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România
Telefon
+40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail
anspdcp@dataprotection.ro
Dacă doriți să vă exercitați drepturile, o puteți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa poștală a PLAN sau accesând formularul de contact de pe site.
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a vă adresa justiției.
Vom încerca să răspundem solicitării în termen de o lună. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a vă identifica într-un termen util.
Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dvs. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.
Vă recomandam să consultați regulat această politică de confidențialitate pentru a vă informa în permanență cu privire la ultimele modificări.